Festivalį atidarys italų ir ispanų trupės Kor’sia šokio spektaklis „Mont Ventoux“, inspiruotas istorinio laiško apie kopimą į kalną, kuris kartu simbolizuoja kelionę į save ir gamtos atradimą. Šio spektaklio kūrėjai tiki, kad šokis yra geriausia priemonė atkreipti dėmesį į žmogų, jo ryšį su pasauliu ir vidinę transformaciją. Spektaklis rekomenduojamas visiems pasiilgusiems šokio masiškumo, judesio, scenografijos, garso estetikos.
Vienas jautriausių ir progresyviausių festivalio programos darbų – Vengrijos kūrėjos Adrienn Hód ir Vokietijos trupės Unusual Symptoms pasirodymas „Harmonia“ – kvies žiūrovus į intymią patirtį, kurioje dominuoja artumo troškimas bei šokančių kūnų įvairovės sakralumas. Kūrinys, skirtas žmogiškumui, o jame šokantys žmonės su negalia suteikia kūriniui tikrumo, jautrumo, teikia jausmą apie viltingesnį pasaulį.
Viena laukiamiausių programos solo premjerų – „When the Bleeding Stops“ choreografės ir atlikėjos iš Islandijos Lovísa Ósk Gunnarsdóttir šokio pasirodymas apie moters patirtis menopauzės laikotarpiu. Nesvarbu kokioje šalyje ir kokio amžiaus auditorijoje rodomas šis viso pasaulio moteris apjungiantis darbas, jis sulaukia netylančių stovimų ovacijų, šypsenos, juoko ir ašarų.
Festivalį vainikuos aštrus vokiečių choreografo Moritz Ostruschnjak kūrinys „Non+Ultras“. Pasitelkdamas išplitusių socialinių tinklų logiką, chorografas tiria sąsajas tarp fanatiškos sirgalių kultūros ir politinio protesto formų. Čia susiduria Taylor Swift gerbėjos ir futbolo ultros, politika ir protestas, apversti policijos automobiliai, dūminiai užtaisai ir pliušiniai talismanai, skamba arabiškos giesmės ir Anglijos stadionuose giedami himnai, „Mickey Mouse Club“ ir Bethovenas. Reikšmių sluoksnių sūkurys apšviečiantis vaizdų galiai pasiduodančią ir nesutaikomai susiskaldžiusią visuomenę.